Reklamácie
Kompletné informácie ku reklamáciám nájdete v našich obchodných podmienkach. V tomto článku sa pragmaticky riešia reklamácie, ktoré sú u nás najbežnejšie:
Tovar ktorý mi dorazil, je poškodený
– v prípade že vám dorazila poškodená objednávka, je ideálne, aby ste balík od kuriéra ani len nepreberali
– v prípade, že ste balík už prevzali, prosím, bez odkladu odošlite fotografie s poškodeným tovarom na ahoj@details.sk, taktiež nás kontaktujte na +421 233 070 877
– po preukázaní viny zo strany kuriérskej spoločnosti vám buď ihneď vrátime peniaze, alebo zašleme tovar znova
Tovar ktorý mi dorazil, nie je rovnaký ako ten, ktorý som objednal
– prosím ihneď nás kontaktujte na +421 233 070 877 alebo na ahoj@details.sk
– balenie tovaru prebieha pod kamerovým záznamom a tak dokážeme 14 dní spätne skontrolovať obsah vašej zásielky
– v prípade preukázania chyby z našej strany vám buď ihneď vrátime peniaze, alebo zašleme tovar znova